Dostawca dokłada wszelkich starań, aby każdy kupiony produkt dotarł cały i nieuszkodzony. Każdy produkt przed wysyłką jest dokładnie sprawdzany  i pakowany. Mimo to,  może się zdarzyć, że przedmiot posiada wadę produkcyjną lub uległ uszkodzeniu podczas transportu.

Poniżej przedstawiamy wzory pism, którymi mogą się Państwo posłużyć podczas zwrotu czy też reklamacji.

Reklamacja towaru:

Jeśli otrzymany towar posiada wady produkcyjne, uszkodzenia mechaniczne lub po prostu nie funkcjonuje tak jak powinien, prosimy wykonać poniższe kroki:

  • wypełnić formularz reklamacyjny i wysłać na adres e-mail sklep@formatydodomu.pl, lub napisać wiadomość e-mail z opisem wady i dokumentacją zdjęciową
  • po pozytywnej weryfikacji reklamacji otrzymają Państwo etykietę do zwrotu i instrukcję w jaki sposób wysłać wadliwy towar
  • pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie lecz nie dłużej niż w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (chyba, że żądanie klienta będzie inne niż zwrot pieniędzy)

Zwrot bez podania przyczyny:

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki mogą Państwo zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny. Aby to zrobić należy:

  • wypełnić formularz odstąpienia od umowy i wysłać go na adres e-mail sklep@formatydodomu.pl
  • w odpowiedzi otrzymają Państwo adres, na który wysłać zwracany towar, zwykle jest to adres kraju spoza UE (adres rejestracyjny i korespondencyjny  Formaty do domu nie jest adresem zwrotów)
  • pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie lecz nie dłużej niż w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (zwrócona zostanie kwota bez kosztów wysyłki zwrotnej)

Przesyłka uszkodzona w transporcie:

Jeśli otrzymany towar uległ uszkodzeniu podczas transportu prosimy opisanie uszkodzeń oraz o przesłanie dokumentacji fotograficznej na adres sklep@formatydodomu.pl